Prensesssannesiiii Hayır aslında çok aktif emen bir bebekti ama.Bazı talihsiz şeyler yaşadım ve 1 günde sütüm 40 dakika sağım yapmama rağmen 5 cc geldi.Bu beni daha da üzdü.İlk emzirip daha sonra sağım yapmayo planladım ama maalesef bebeğim emdiğinde süt gelmeyince çok ağladı o arada 10 günde çok güzel süt stoklamıştım buzluğa sanki içime doğmuş gibi.Sonra her saat başı iki göğüsümü 40 ar dakika sağdım 15 gün sonunda 50,60 cc ye yükseldi.1,5 ay böyle devam ettim.Bu arada hurma,yulaf,balık,incir - tahin ikilisi,dut kurusunu kaynatıp içtim dutlarını da yedim.Bol bol su içtim o şekilde sütüm çoğaldı.Ama istikrar çok önemli.Ara ara denedim emzirmeyi ama biberonu çok çabuk kavradıkları için memeyi çabuk unutuyorlar.Benim için önemli olan anne sütü almasıydı.Hiç mama kullanmadım.Hala da aktif sağıyorum.