Mree zumruttt her 1 buçuk saatte 1 emzirmelisin. Mama vermiyorsan meme-sağdığın süt olarak ilerleyebilirsin. Ben o ara mama takviyeside aldığım için meme-mama bir buçuk saat sonrada meme-sağdığım süt olarak ilerlemiştim