mommyy01 Kızlar oğlum 4 aylık oldu . Sadece anne sütü ile besleniyor . Kakası haftada 1-2 oluyor Buda ishal gibi , doktorumuz normal dedi . Yap vs vermem gerekıyor mu ? Bir de su vermeye ne zaman başladınız , ölçünüz ne kadardı ?
egedenizi20 mommyy01 benim oğlumda 4 ay 16 günlük 2. Ayından beri 2 günde bazen 3-4 günde 1 kaka yapıyır hepte sulu ve mukuslu doktorumuz kan yoksa mukus olması normal dedi. Sadece emziriyorum su vermiyorum ama son birkaç gündür çok az emmeye başladı bez sayısında azalma oldu tatilde olduğum için kendi doktoruma götüremedim burda bi doktora gösterdim su ver biraz dedi kendi doktorumuz verme henüz demişti kafam karışık kafama eserse bazen veriyorum çok az bazen vermiyorum
dg1ozge Benim kızım 8-9 gün yapmadı sonra çok az yaptı 3-4 gün yine yapmadı ben de dün bir çay kaşığı hakiki zeytinyağı verdim ertesi gün o kadar çok kaka yaptı ki anlatamam kabızlıkta yok aslında sadece anne sütü alıyor ama bir deneyin isterseniz zeytinyağının hiçbir zararı yok.