1oglananasi6 antibiyotik basladik dun evet 2 doz verdim bu sabah 1 doz daha verdim doktor normalde bugun daha iyi olur diye düşünüyorum dedi dun 3 serum 2 ates düşürücü alinca ama maalesef 6 saat sonra falan tekrar atesi yukselmeue basladi o yuzden 1 hafta sürmesini bekliyorum diyor simdide
Cok yiprandim inanin arkadasimin salaklığı tamamen kizi hastaymis bana kahveye geldi o gitti 2 gun sonra böyle olduk. Biz 20 gundur iyiydik inanin 55 gun ates ishal kusmadan cektik rota pozitifdi sonra negatife dondu ama ishal hic kesilmedi havale gecirdi yuksek atesten 1 kez. 2 hafta hastanede yattik cok cok yoruldum rabbimin gucune gitmesin inanin 20 gundur eh biraz rahatladım diyordum simdide 3. Gun oldu böyle 😪😪😪
aliarasguler
Peki bisey yapmak gerekirmi eller ayaklar soguk oldgu icin corap giydirmek vs??? Ben bezle tutuyorum 3 gundur cocugumu birde limonlu corap giydirdim surekli o yüzden mi buz gibi olfu acaba diyorum