Ebrutet Bebeğim 1.5 aylık karnı doyuyo gaz problemi de yok uykusunu alamıyor sürekli uyanıyo o yüzden huzursuz ve ağlıyo sürekli bu problemi yaşayan anneler nasıl çözüm bulabilirdiniz mi acaba
beyzzsenturkk_ Ebrutet beyaz gürültü kullanmaya basladık 🥹 anne karnı sesi turuncu ekranlı bişey reklamsız 8 saat öneririm kalp atışlı ❤️
balliikedii Ebrutet aynı durumdayım 1.5 aylık ve sürekli ağlıyor huysuz bir bebek zaten bende çözüm bulamıyorum…
Ulviyye14 Ebrutet ya benimkide öyle.uyuyor max 1saat.heleki yanından uzaklaşırsam 10dq içinde uyanıyor.uykuya nedense zor dalıp çabuk uyanıyor🤷🏻♀️geceleri 2-3saat uyuyor huysuzlanmadığı zaman.birde sabah 7-10arası uyuyor.gün içinde uyanık kalıyor🤦🏻♀️
Duygu007 Ebrutet canm birincisi fon makinesi sesi indirdim suoer uyuydou o donem ikincisi ellerini bagls eskiler kundak yontemi yapıyor biliyomusun biomiyorum ama oda ise yariyor çünkü hareket ettikce uyaniyor ben 7 ay kundakladim