Minmini bak canım öncelikle mama vermeden önce emziriyor musun. İyice emsin sonra ver mamayi. Ben kızımda meme mama destekli gittim bu halde bile kilo alımı azdı. Ama mamaya hiç tam bitirmiyordu 10 20 ml hep çöpe gidiyordu. Yani yapı gereği zayıftı . İlk annecliğim sütümu nasıl attırırım bilmiyordum. Şimdi 5.5 yaşında hala zayıf gerçi neyse…
Simdi benimde 1 aylık oglusum var. İlk baş kızımın sariligi duyan doktorlar mama vermemi istedi. 6 kere 30 cc. Ben 2 gün falan yaptım bunu sonra 2 ye düşürdüm ama sütümü arttırmak için herseyi yaptim ve 100 gram verdi sadece. 12.gununde de kilo dogum kilosuna ulasti normal gidiyor diye mamayi sadece akşamları 1 kere veriyorum şuan. Yarın aylık kontrolumuz var eğer doktorum kilo alımı iyi derse mamayi tamamen kesmeyi düşünüyorum. Ama az almış mama ver derse vericen tabiki bana göre yetiyor gibi geliyor çünkü sütüm var içtiğinde huzursuz olmuyor doyup uyuyor