Oğlumda kulak kiri kabuk gibi yapmış babası duştan sonra temizlerken sanırım daha içeri soktu kiri(2gün önce). Az önce baya çıkardım ama derinlerde baya var yine. Ellemedim hiç internette kendiliğinden çıkar diyor ama ne kadar beklemek gerek acaba yaşayan var mı? Ne kadar sürede çıkmazsa doktora götürmek gerek?