Merahaba benım kzımda da oluyo arada 2 3 tane falan cıkıyo arada doktor degısık bısey yednmı demstı bana bende o ara tursu acı falan yemıstm emzrdgm ıcn ondan olablr demstı hala okur arada gecıp sonuyor sudocrem ıyı geldı bıze kullanıyorm 2 gune gecıyor