Düne kadar ek gıdadan çok mama alıyorduk kızlar istemiyordu asla ek gıdayı zorla yediriyordum bugün de sabahtan beri 5 kere mama verdim beşinde de yer yemez kustu hemen ama yoğurt çorba su vs verdim onları kusmadı ateşi ishali de yok mamayı sabah açtım son kullanma tarihine 1 sene var, sonra bir iki paket daha mama açıp denedim mama da mı sorun diye yok onları da kustu. Acaba mama mı değiştirmek istiyor, bunu istemiyor mu artık böyle bir şey yaşayan var mı?