Kızlar yaaa bebeğim 5 aylık bugüne kadar ne hazırladıysak yedik yani hep misafir düşünemem dedim 😂😂 şimdi de kışlık için bir şeyler kotduk her neyse akşam da eltim ve eltimin ailesi bize geliyorlarmış bebek görmeye (eşimi aramışlar beni aramadılar acayip ıyuz oldum) ev leş gibiydi üstten üstten süpürdüm Sleppy mendillerden de toz aldım o kadar ama şansıma kızım da bugün acayip huysuz durmuyor sağolsun evimizin karşısında file market var onun dondurucu ürünleri çok iyiymiş sanırım ordan sipariş versem ikram etsem ayıp etmiş olur muyum seviyorlar diye kakaolu kek çırpıcam bide