alpssmom ben hem mama hem de emziren anne olarak şunu farkettim (sadece kendi gözlemim)
İlk kızım emmedi 3 ay sonra full mamaya geçtik ve 120-150 cc falan içerdi tek öğünde. Şuanki kızım 4 buçuk aylık sütüm en fazla 60 çıkıyor. O da emzirme sonrası değil emzirmeden 1 saat sonea falan. Sanırım anne sütünün miktarı değil kalitesi önemli. Çünkü bebeğimin kilo alımı iyi ve doyuyor. O yüzden miktarına benim gibi sizde çok takılmayın.