Merhabalar kızım 15 aylık babaannesini görünce sanki beni hiç tanımıyor gibi davranıyor mamasını babaannesi yedirmesi için ağlıyor altını o temizlesin diye ağlıyor uykusu gelince onun eteklerine sarılıp ağlıyor ben almaya gidince kendini yerlere atıyor illa ki babaannesi yapacak kaynanama sanki ben annesiyim diyip duruyor o öyle diyince daha çok üzülüyorum acaba beni annesi olarak tanımıyor mu bilmiyor mu diyorum babasına yapmıyor sadece bana korkunca düşünce bile ona sığınıyor anlam veremiyorum sizce sebebi nedir ama babaannesinin de kızıma aklı gidiyor çok seviyor