Ayseecbnkya bende ilk 1 ayında gazı olduğunda kaynanamin ısrarı yüzünden bir çay kaşığı veriyorduk kendim de içiyordum. Bir zararı olmadı çok şükür şuan 4 aylık ama ben onun harici vermiyodum kaynanam yokken vermiyodum yani zaten gaz damlasi kullanıyordum. Doktora sormustum bu tarz bitki çayların bebeğe verilmesini önermiyorum demisti. Bence bebeğe vermek yerine siz kendiniz içebilirsiniz tabi cok abartiya kaçmadan gazı oldugunda ben kendim bir küçük fincanda iciyodum