Dün gece kızımı memeden kestim aşırı sütüm uok sanardim ama yine de baya şişti hassasiyet çok fazla ateşim falan yok ama ne yapabilirim nasıl gecer bazen elimle sagiyorum ama yine de artıyor git gide. Süt sağma makinem de var ama sütü artırır diye kullanmiyorum ilaç da kullanmak istemiyorum başka yöntemler var mı bide dün gece sıkı bı tülbentle sarmıştım o da fayda etmemişti