Sevgili anneler öncelikle merhaba👋
Size fikir danışmak istiyorum her kafadan bi ses çıkıyor zira😁 Şimdi benim bebeğim daha küçük 5 aylık ama ne meme ne mama istemiyor zaten 10 günlükten beri zorrrrrla emziriyorum ağlaya ağlaya bütün sabrım tükendi son 20 gündür biberonu da istemiyor assla doktorumuza danıştım sebzeleri tattırabileceğimi söyledi ama onu da yemiyor midesini bulandırıyor elmanın suyunu çıkardım şapur şupur içti hayır anlamadığım daha önce tatlı bişi de vermemiştim ki niye böyle oldu velhasıl kelam ben şimdi napıcam aç aç duruyor öyle bezini bile ıslatmamış dün geceden beri🙄