Doraveduru Merhabalar ikizlerim 34 haftalık doğdu şu an iki aylıklar. Benim sorum şu. İkizlerden birisi başını dik tutabiliyor ama biri tutamıyor . Bu normalmi bu kadar fark olması
KumsalPoyraz Doraveduru merhaba canım ikizde olsalar her bebeğin gelişimi farklıdır benimkilerde ikiz kızım 8 aylıkken tam dönmeye başladı 10 aylıkken yürüdü oğlum 4 aylıkken dönmeye başladı çok hararetliydi çabuk yürür diyorduk ama şuan 14 aylık olmak üzere yeni yürümeye başladı ☺️
Doraveduru KumsalPoyraz ooo bayağı fark varmış bende klasik panik oldum neden yapmıyor diye demek ki sakin olmak gerekiyormus teşekkür ederim 🙏
Zehra_Ens Benim ikizlerim 3.5 aylık oldular biri kartları görmeye seslere tepki vermeye diğerinden bir hafta erken başladı. Zaten birbirlerinden çok farklılar. Kızımla sohbet ediyorum gülücükler atıyo oğlumla konuşuyorum çok daha az tepki alıyorum.