Benvekizim aynen bende arzum kullanıyorum 4 sene olmuştur. Hala sağlam sadece haznem kırıldı hazne alacağım yedek parçacıdan devam yani kullanmaya. Anneme aldım 10
Parmağı geçmedi dedi bozuldu A101’den almıştım. Birde annemin kaçıncı blendarı kadında şans yok 😂 çaycıyı ben verdim oda tekliyor 😂