Beyza22 Kızlarr fikir veririmisiniz kızım 18 aylık telefon nasıl uzaklastırabilirim? Konuşmasını felan engelliyecek diye çok korkuyorum
monami_ Beyza22 sincap kitabın çok ilgi çekici kitapları var telefon yerine kitap verebilirsiniz oyuncak tablet falan
Ogulluana Beyza22 oyalayacaksiniz oyunlar kuracaksınız dikkatini dağıtacak siniz telefonu da unutur zamanla
Beyza22 monami_ yaa çok deniyorum ama çoğunlukla sadece yemek yerken izletiyorum onun dışında çok nadir
Ecem__ Beyza22 normalde izlemiyorsa.birtek yemek yerken bakiyorsa izlesin canim.surekli verme eline gozlerine zarar verebilir.benim kizimda oyleydi allahtan buyudude gerek duymuyor 😊
Beyza22 Ecem__ evet yemek yerken ve arada nadir kalabalık ortama girdiğinde izliyor ama en sınır 10 dk oluyor
Ecem__ Beyza22 cocuklarimiz yemek yesin diye neler yapiyoruz.havalar guzel parka goturup te salincakta falanda doyura bilirsiniz.en azinda tel izlenerek sadece yemek yenmedigini bilir canim.insallah kendiliginden birakir
Caglab Beyza22 benimkide sadece yemek yerken izliyor konuşma terapistiyle görüstüm 10 ar dkdan bisey olmaz genetik faktörlerde etkiler dedi. Yani oturtupta 1 saat falan izletmeyin iş yapıcam diye gerçi öle yapanlarında bakıyorsunuz sürekli kitap okuyanların çocuklarından daha cabuk konusmuş😂
Beyza22 Caglab evet öyle valla aslında eskiden çocuklar televizyon karşısında büyüdüler ben dahil daha çabuk konuşuyorlardı felan ama işte insan korkuyor yinede yaa
Fatma69 Beyza22 canım bende yeni bıraktırdım yemek yerken veriyodum daha sonrasında da istmeye başladı baktım olmuyor,telefonumun arkası kırıktı gösterdim bak kırıldı dedim ,agladı hiç taviz vermedim ,oyalamaya çalıstım 3 hafta oldu unuttu
Esrabursa Beyza22 vermeyin zaten minicik bebek nereden bilsin telefon tablet siz vermişsiniz öğrenmiş şu minicik yaşında en ihtiyaıc olan şey sohbet edip konulup oyun oynamak yerine ver eline telefon yazık güanh değil mi ya nasıl vicdanını z rahat uyuyorsunuz ben bunu merak ediyorum kusura bakmasın kimse bu konuda çok sivriyim çünkü eşimden biliyorum minicik çocuklar geliyor gergin otizm belirtisi konuşmuyor anlamıyor sadece bakıyır çünkü sadece onu öğrenmiş ver eline baksın oh ne ala yazık günah ya