Kızlar selam buraya yeni geldim oğlum atesli hastalık geçirdi doktora gittik boy kiloya da baktı oğlum Suan 13.650 gram ve persentel tabloya göre sınır da dedi. Beni de çok konuşturmadı bu obeze mi gidiyor demek ben anlamadım. Dişlerden hastalıklardan dolayı ek gıdayla aramızda artık çok iyi değil hani çok yiyen bir cocuk da değil. Görünüşü de çok kilolu durmuyor ama bu durumla karşılaşan var mı acaba