karanalpin_annesi
Merhabalar, bende 34.haftada doğum yaptım 2 hafta küvezde kaldı bebeğim ve orada biberonla verdiler anne sütünü. Eve çıkalı 10 gün oluyor. 5-10 dk emziriyorum göğsüme alışsın diye, sonrasında biberonla sağdığım sütü veriyorum. Ama uykusunda uyandırıp vermem gerekiyor çoğu zaman, uykusunda da göğsümü veremiyorum ağzını açamıyorum. Ama biberonu azğına verince hemen içiyor.
Bende silikon uç alıp denesem, en azından uyuduğu vakitler onunla veririm ama peki ona da alışırsa.
Yani alışsa bile biberondan daha iyidir diye düşünüyorum ama yine güçlü çekemezse göğsümü yine doymayacak .
Off o kadar stresliyim kii napacağımı şaşırdımmm