Hanımlar merhaba ,
Oğlum meyve suyunu çok seviyor diye vişne konsantresi yaparım sulandırır kışın içeriz diye ilk defa yaptım ama çok şekerli olmuş yani ben baktım şekerli değil gibiydi kavanozladım eşim içti bal gibi dedi hakikaten öyle neyse çok su katınca da tadı kalmıyor şimdi ben iki kilo daha vişne aldım onları daha az şekerle kaynatsam birleştirsem yine olur mu 😔 çok emek verdim ya vişnesi şekeri tüpü off 😩