Merhaba arkadaşlar bir arkadaşım sayesinde kızımın bıngıldağının kapandığını farkettim kızım 2 aylık doktora götürdüğüm de çocuk nöroloji doktoru görsün dedi fakat yaşadığım yerde çocuk nöroloji yok erzuruma gitmem lazım orda da sıra bulamadım bursaya gidicem ama çok geç olur mu bnm gibi 2 aylık bebeğinin bıngıldağı kapanan var mı?