menek16 ruveydaensar doktorumuz demişti hızlı emekliyorsa yürümeyi geciktirebilir diye istedigi yere eşyaya vs çok hızlı ulaştığı için oglum fişek gibi giderdi ben baya geç yürür diye düşünmüştüm de :)
Tombikdonerartikcokpahali Pop üstü yürürdü ilk 8 aylıkken başladı 14 aylığa kadar. Hiç emeklemedi hep böyleydi sonra direkt yürüdü 🥹
ruveydaensar Tombikdonerartikcokpahali yaa öyle de çok aşırı tatlı oluyorlar 🥰🥰🥰 benim de yeğenlerim öyleydi 😅 sağlıkla büyüsünler de bunlar hep komik anılar olarak kalsın