kızlar kızımın gaz sorunu var 26 günlük dün doktora gittik doktor forbıome diye bir damla yazdı aldık ama üzerine nasıl kullanacaklarını yazmamışlar internetten baktım 2 yaş aldı çocuklar için kullanılmaz diyordu bugün doktora sordum kullanılmasa yazmam demişti bende verdim bugün ama üzerinde 6 damla yazıyordu 6 damla verdim sorun olurmu yada bu damlayı kullanan varmı?