Rabicean Kızlar ya iki gün önce bir gram altını 1800 aldım arkadaşıma takmak için şimdi 1500 olmuş bide son zamanlarda çok aktın aldım acaba iyice düşer mi 😏gram 1500 olmuş şaka gibi
midekoruyucu Rabicean arkadaşına takmak için 1gr altın az değil mi rabiacım. Hiç sana yakıştıramadım. Arkandan fakir derler bak benden söylemesi
maysa-19 Rabicean baya düşmüş acaba ne oldu haberde izleyemiyorum biseymi var.ne Zaman kadar düşer acaba
Rabicean midekoruyucu yakın değil bile bura annemin evine geldim uzaktan arkadaşım öyle gel gitme yok instagram dan bura geldıgımı gördü davetiye attı bende adı olsun die gram taktım şaşırdıda zaten para kendime yakıştırmam ben asla yakın arkadaşım olsa tam takarım
Duyguseli_12 midekoruyucu herkes bütçesine göre takar benimde durumum yoktu abime çeyrek taktım 1 grm az mı 1800 almış hem artık herkes düğünde 200 TL takıyor
Selimikomom Rabicean rabiacım çıkarsa biz fakirler nasıl alışveriş yapacağız hadi sen istisna her şeyi alabilirsin ama bizide düşünmen lazım💔
AngelMotherr Rabicean inşallah ciksin ne ya çok güzel hayat gündemini ekonomik gündemi takip ettiğin belliymiş.
Rabicean midekoruyucu zaten annem gram bile çok dedi 200 tak yeter dedi bende şaka gibi kendime yakışmaz dedim 😅😅😅
elifinannesi95 Rabicean bencede grm fazla bu devirde insanlar zor geçiniyor zaten ben olsam 200 takardım yani gücüm neye yeterse o
saribez Selimikomom verirseniz oyları böyle olur işte püüüüüü kimse ağlamasın şey bi de annesinin bir tanesini hor görmesinler 💃🏻
midekoruyucu Selimikomom ya bıraksana parası mı var bunun gitmiş takı diye 1gr yollamış o da para mı yani 1gr.. kendisine nasıl yakıştırmış 1gr göndermeyi bilmiyorum
Oburiks Selimikomom kızı her hesabı ömürlük askilaniyor artık korkudan kimseye cevap da veremiyor askı yer diye 😂
maysa-19 kivircikannesi teşekkürler.bende siyasi kötü biseymi oldu acaba dedim.gerci faiz artırımı da iyi bişey değil galiba 😑
Birdunyabircennetannesi Rabicean Euro aldığımda 30₺ ydi daha yeni aldım ve 2 gün sonra 29 a düştü şuan 28 e Ben bir şeyi alınca hep düşüyor
Summerwine95 maysa-19 aksine iyi bir şey.Enflasyonu ve dövizi kontrol altına almak için 4 senedir yapılmayan şeyi yenice akıl ediyorlar Mehmet Şimşek sayesinde