Su34_56 benim kızım şimdi 1 yaşına girdi. İlk doğduğunda 2 ay boyunca her ay 1.5 kiloya yakın aldı sonraki aylarda 1 kilo alarak devam etti. Ama 6.ayına girdik kilo alımı durdu yerinde sayıyor resmen 5 gr 5 gr 😂 ama şükür sağlıklı hiç takılmıyorum ben zaten minyon cılız biriyim normal yani sağlıklı olsun yeter. 9.ay doktor kontrolünde yaşıtlarını çoktan yakaladı,olabilir kiloda sıkıntımız yok kan değerleri,boyu gayet iyi demişti. 1 yaş kontrolüne de haftaya götüreceğim bende