tugbadrgn saribez benimde kızım 2 kilo doğdu 1 aylık olduk 3 kilo anca oldu sonumuz ne olur bilmiyorum
livanurvealpinannesi61 saribez doğum kilosuna göre güzel kilo almış etrafı boşverin siz oğlum 4 aylıkken 7200 gr dı yine memnun değildi kimse 🤣🤣🤣🤣
defnevedoruk Mervetnl doktorum bana kilosunun fazla olduğunu söylemişti size ne dedi? zaten 9 kilo üst sınır
saribez Dondurmalikahve 2.100 doğdu 33. Haftada dünyaya geldi 🥹 ne bileyim bu bebek küçük büyük bebek doğuramadın mı vs diyenler vardı onlar aklıma geldi 🥲
Dondurmalikahve saribez ne bileyim bu bebek küçük büyük bebek doğuramadın mı vs diyenler vardı onlar aklıma geldi 🥲 Herkes kendi kapısının önünü süpürsün. Bakmayın siz onlara çokta güzel bakmışsınız ☺️
Yagmur08 saribez hanımefendi benim bebeğim 39.haftada 2550 doğdu. Gayette sağlıklı çok şükür siz millete göre mi yaptınız çocuğu da millete göre hareket ediyorsunuz. Zayıfsa zayıf nolmuş yani Üzmeyin kendinizi kimse için
saribez Yagmur08 hanımefendi kendime göre yaptım haklısınız 😅 canım oğlum sağlığı yerinde hamd olsun. Sıçacam bu millete de yaaaa herkes yorum yapmayı ne çok seviyor sanane kardeşim benim çocuğumdan dimi 💃🏻
Mervetnl defnevedoruk tombul ve obur bir bebek dedi mamadan kısmayın eğer sorun olursa ilerde hallederiz dedi 😌