Kızlar 2. Gebeliğim 8 haftalığım gece 3 gibi karnım bir ağrıdı yanıyor böyle gaz sıkışması büyük tuvalet hissi ama nasıl bir ağrı lavaboya gittim sonrasında iyi oldum bir saat sonra yine uykumdan uyandırdı sıcak diye üstüm kapalı değildi üstümü örttüm uyumuşum sizce gebelikle mi alakalı üşüttüm mü o an zaten sersemdim şimdi aklıma gelince anladım