18 aylik bir kizim var kafayi yemek uzereyim kizlar yemek yemiyor uyku desen yok disari bebek arabasiyla cikmiyor diye yuruyerek cikariyordum bugun markete ugradim marketten seker almadim diye burnumdan getirdi markketten asla bos cikarmadim ama yok ya yaranamiyorum acana benmi beceremedim anneligi bilmiyorum kafam cok yorgun zaten esimle de problemlerimiz vardi onlari cozmeye basladik esimde yardimci olmaya basladi ama cok ypruyor ikimixi de kizim olmaz zararli dedigim an kiyamet kopuyor 😂 ne yapacagiz bu kizla ya guluyoruz bazende halimize 😂 nolur gececek deyin hanimlar bana 1.5 yadinda 2 yas sendromu yasiyoruz kiyafet hazirliyorum onu begenmiyor kendi istedigini istiyor 😂 kiz bu daha 1.5 yasinda ya 1.5 anam napacam ben bu kizla delirtiyor veni ama cok seviyorum kixlar cok icime sokasim geliyor sevgi bitircigim benim cok yorsada iyiki var rabbim evlatlarimizla sinamasin ama gececek mi bu gunler gecmese bile gececek diyin nolur 😆 bebekleri cok seviyor esim diyor kardes olsun dedim sus buna zor yetiyorum 😆 Rabbim hayirli zamanda hayirli evlatlar nasip etsin insallah oyle dertleseyim diye yazdim kizceler