Arkadaşlar merhaba ilk defa Alışveriş yaptım bu siteden aldığım ürün kusurlu geldi bende iade talebi oluşturdum hatalı ve kusurlu geldi diye karşı taraf kabul etti iadeyi fakat bana kargoyu ödeyin diye mesj attı kargoda çok tutacak ben ödemeyeceğim çünkü ürün hatalı ve bu benim kusurum değil şimdi göndersem karşı ödemeli o kabul etmesede benim para yatar mı tekrar