Zeyneppppp yürüyene kadar ne yaptıysanız kârdır gerçekten yürümeye başladılar mı gezilmiyor. 16,5 aylık oğlum her yerde uyur ama şöyle ki küçüklükten beri alıştırdım buna. Doğduğunda eşim göreve gitti arkadaşlarda kaldım. 3,5 aylıktı tayin olduk ev yerleşene kadar bir ay sağda solda kaldık. 7,5 aylıktı Düzce depreminde evimiz çok hasar aldı 1,5 ay eve giremedik. Yani böyle sebeplerden ötürü başka yerlerde kalmak zorundaydık ve sürekli farklı ortamlar olduğu içinde alıştı, alışmak zorunda kaldı belki de bilemiyorum. Beşik harici bir yerde uyumuyor diyip çıkmazsanız hiç alıştıramazsınız. Bebek arabasında ağlasın illaki uyuyacak yani. He ağlarken bırakın demiyorum ama bir ağlar iki ağlar mecbur uyur yani. Başka bir yere gidincede beşikte sallanıyormuş o zaman ayaklarınızda sallamak zorunda kalırsınız ama yorgun düşüp uyur. Bi yerden sonra da artık alışmaya başlar farklı yerlerde uyumaya