ElifMeryem25 kızım 2 yaşında aşırı hareketli bri sn oturmaz uyku yemek haric o yüzden 1.5 yaşından beridir kilo alımı nefdeyse durmuş durumda ama boyu uzuyor secsede yer benim kızımda ogunleri ni 11 .5 kg 87 cm şuan düzenli kakasını yapar bağırsaklarda çalışır bence kötü bisi olduğunu zannetmiyorum ama içiniz raht edecek se bir çocuk doktoruna goturun