Sinemelis Ay ben raspinge gittim geçen hafta çarşamba günü yok böyle bi ağrı dayanamadım 3 dk dan sonra pes ettim kız ödeminiz var karnınız çok şiş oyüzden ağrıyor dedi hiç bastırmıyorum çünkü sert olduğu için bastıramıyorum dedi.lenf drenaj diye bişey varmış böyle tulum gibi bişey ona girdim bide kiraz sapı çayı kakaladılar ödeminiz atar diye kullanıyorum çayı 3 tane kaldı ama hiçbi faydası olmadı.Normalde dün randevum vardı ama ctesine erteledim tekrar denicem raspingi bakalım dayanabilecek miyim