Nika ben yenidoğduğundan beri direk burnuna şırıngayla uyguladım şu an 4 aylık 5cc yapıyorum 2 burna 1.5 aylıkken 2.5 cc yapıyodum hiç korkmayın yan yatırıp diğer burna sonra öbür burna bazen biz kolumuzda da yapıyoruz genzine kaçar gibi olursa öne doğru eğdirip sırtına vuruyoruz yatıyosada yüzüstü çevirip vuruyoruz korkarsanız hiç yapamazsınız eğer burnundaki sümükler ucundan gözüküyosada aspiratör ile çekiyorum bu arada serum fizyolojik sonrası hapşurursa bütün sümükleri çıkar