Esranurrdenizz1 senemmgncr başlığı görünce bende sandım senin sütün fazla kendi kendime vay anasını biz süt arttıeöaya çalışıyoruz insanlar fazla sütü ne yapabilirim diye düşünüyo maşallah dedim girip okuyunca dank etti🤣🤣
YldzEfsun Esranurrdenizz1 bende öyle sandım :) oğlum ilk doğduğu zaman buzluğa bi sürü süt sağıp koymuştum. Ama beyfendi biberon kullanmıyor asla. Bende onlarla ne yapacağımı bilemediğim için girip bakayım demiştim 😂
aybikreis senemmgncr fazla çıkarmasaydınız iyi olurdu. Sütle yapılan şeylerin fazlası ziyan oluyorok bekletilmiyor. Ben küçük şişelere bölüp atıyorum ihtiyacım kadar çıkarıyorum