AysenurBaran Mrb sabah bebeğim 2.ay aşısı oldu , bi kaç saat uyudu şimdi uykudan ağlayarak iç çekerek uyandı sürekli ağlıyo ne yapmam lazım , bide hangi ağrı kesici verdiniz sizler
Enlsr Ela_24 2 aylık bebeğe verile biliyormu calpol bizimde 2 ay aşıları geldi ama bird hepsini aynı andamı yapıyorlar 😮💨
AysenurBaran Enlsr evet 2 bacağına 1 koluna yapıldı aşı, o esnada da çok ağladı zaten , şimdide huzursuzluktan ağrıdan ağlıyor mızmız hep :(
Enlsr AysenurBaran acayip stres oldum bende şimdi . Geçenlerde bi arkadaş çocğuna 2.ay aşılarını bacaktan 2 koldandan da 1 hafta sonra gelin demişti yazmış amaa sizde öyle deyince 🥹🥹
Eymonunannesi Enlsr konudan alakasiz ama 3 asi mi vuruldu bebeginiz? Yani benim ki 2.ay asisin da 1 tane vuruldu. 3 asi ne icin. Kendi memleketimdeyim misafir olarak vurduruyorum asilari. Kendi saglik ocagim baska sehir de yani beni kimse bilgilendirmiyo isim olarak soyler misiniz asilari ona gore yaptiriyim ben de 🥺🙏
AysenurBaran Eymonunannesi BCG/DBT-İPA-HİB /PNÖMOKOK AŞILARI OLDU EVET3 aşı birden 2. Ayında yapılıyo yarın gidip bi sorun ne aşısı yaptıklarını bence