Meryem_irtgn Anneler bebeğim 1 yaşında saçıni elimle oksadigimda saç geliyor normal mi yaşayan var mı
esmaaykur ilk doğdugunda oluyor biliyorum ama şu an bişey diyemiycem bir doktora danıs için rahat etsin