ElifDeniz21 Kızlar bebeğim 1 yaşına girecek doğum gününü akşam kutlamayı düşünüyoruz pasta çeşitleri olarak ne önerirsiniz neler yapılabilir fikir verebilir misiniz?
ElifDeniz21 Deletedmom_62 Akşam yapacağım için gelen kişiler için yemekte yapmak zorunda mıyım sizce 🤔
ruveydaensar ElifDeniz21 asla asla değilsiniz. Kendinizi yormayın ki eğlencesi kaçmasın. Doğum gününe gelen pasta yemeye geliyordur bunu düşünerek gelir ☺️
Deletedmom_62 ElifDeniz21 bence sadece pasta ile olmaz ikram da olsa iyi olur yemek değil de poğaça kısır VS.
ruveydaensar ElifDeniz21 yaptığınız yemeği beğenmeyenler de olur. Memnun olmayanı hiçbi zaman edemezsiniz.