Merhaba oğlum 18 aylık hasta oldu doktora götürdük cigerlerinde hafif bronşit cıktı ama çok öksürügü var hırıltı da buna eşlik ediyor doktor macrol ve ventilon verdi ama evde hazırlayabilecegim kullanıp öksürügü hafifleten bir tarif var mı ıhlamur da kaynatıyorum bu arada ve sabah aç karınla pekmez içiriyorum ama bugün baya şiddetlendi öksürügü yardımcı olursanız sevinirim