Tahliller eşimin arkadaşlar anne baba tarafı hep şeker hastası eşimdede son günlerde halsizlik var tahlil verdi hepsi temiz çıktı b12 eksikliği var ve ünsilin 17 çıkmış dr yüksek demiş şekerini ölçünce aç karna 85 civarı çıkıyor dr 3 ay boyunca bir ilaç var onu kullanıcaksın demiş yani sorum şu bu neden şeker başlangıcı mı