Berus Merhaba bugün kayıt olduk. Yorumlara baktım çok iyi değilmiş. Para verip sonrasında projede yer alan var mı
Yagizin_annesii Berus Erberk ajans a kayıt olduk daha yeni 99 TL ücreti vardı. Daha bişey yok çok yeni çünkü ama belli olmaz tabi 😊
[silindi] drydnzzkrknn Ben 8 sene boyunca Ankara’da modellik yaptım, çalıştığım ajans para almadı. Hala da almıyor. Dünyanında işini yapıyor. (joker ajans) Ha ücret alan ajansada gittim. 2 sene bir tane iş bile gelmedi. (maydanoz ajans)