MademoiselleZengin55 Bensuuu1 Soğuk algınlığı olunca pedifen veriyorum ama öksürük işin içine girince ne olur bilemem🤭 Geçmiş olsun bu arada.
dilantrkmn Biz de de şuan öksürük var burun akıntısı doktor antibiyotik olarak macrol öksürük için de ventolin verdi baya öksürügü var
MademoiselleZengin55 dilantrkmn Bebeğim 1 buçuk yaşında bu zamana kadar sadece 1 kez antibiyotik kullandım sonrasında da bağışıklık güçlendirici önerdi doktorumuz o zamandan beri bu şekilde götürüyoruz.Resverol adı çok memnunum 🙏🏻
dilantrkmn MademoiselleZengin55 benim de oğlum 1.5 yaşında daha önce hiç böyle bu kadar ağır geçen bir grip görmedim gözlerinden yaş geliyor o denli bir grip açıkçası ben de bagışıklığının güçsüz olduğunu düşünüyorum dediğiniz ilaçdan memnun musunuz bende alsam
MademoiselleZengin55 dilantrkmn Çok memnunum hemde.Tavsiye ederim.Her gün olmasa bile 2 günde bir çay kaşığıyla veriyorum.Çok geçmiş olsun bu arada.