27 Mart’ta sezaryan doğum yaptım. 5 aylık oğlum var. 2. Çocuk düşüncemiz var Allah’ın izniyle 🤲 ve madem 2 çocuk istiyoruz o zaman araları kısa olsun ikisi bir büyüsün istiyoruz tabi gene Rabbim bilir 🤲 ama sezaryan doğum sonrası 2 sene gebelik önermiyor doktorlar. Var mı aranızda bu şekil doğum yapan