[silindi] beyzacmvrc Onu bilmiyorum canım sizin sgk yok ise eşiniz e devletten şahıs ödemelerine baksın
Kahveseveranne Jeliboonn yanlış biliyorsunuz çalışan annelere sigortaları gereği o kadar para yatıyor ama çalışmayan annelere de ilk dogumda 300 TL para yatıyor
Jeliboonn Kahveseveranne bende onu diyorm çalışmadığı için o kadar verilmiş yani anlatamadm ayrı konu 🥴
Kahveseveranne Ecenin_annesiii doğum parası eşinizin hesabına yatıyor emzirme ödeneğini siz e-devletten başvuru yaparak alıyorsunuz
Defnesa Hellloooo değil canm doğum yardımı kanunen adı herkes emzirme ücreti süt yardımı flan dediği için hepsi birbirine karışıyor SGK da çalıştım daha önce rapor biriminde eminim yani :)
Anne38 Ecenin_annesiii ben aldım 28.000 küsür liraya yakın para yattı emzirme doğum hepsi içinde dahil ama ben çalışıyorum çalışmayana veriliyor mu bilmiyorum
sedasayan1111 Anne38 ne zaman doğum yaptınız toplam yatan ücret mi yoksa doğum öncesi rapora mi yattı
Prensesannesi32 Ecenin_annesiii 5 ay oldu doğum yapalı eşimin üzerine yattı para sigortadan nasıl yaptığını bilmiyorum ben çalışmıyorum zaten 520 TL idi sut parası da 400 lira onu PTT den kendim çektim sosyal yardimlasmaya başvuru yapmistik doğum raporu ile
Dmt-01 Ecenin_annesiii polislere verilmiyor.Benim eşimde polis hastanede söylediler polislere yok diye.Aynı hastanede doğum yapan arkadaşlarım vardı yine polis eşi onlarda alamadılar