Ozii_celk ben 24 gün oldu orda doğum yapalı.
Odalar 2 ve tek kişilik şansına ne denk gelirse. Ben sözü geçen birini bulup tek kişilik odada eşimle kaldım.
Genel anlamda memnundum, ilk doğumu özel de yaptım bunuda özel de yapmadığım için pişman oldum.
Ama kötü değil kesinlikle 🤗