Bebeğim 2 ay 9 günlük,geçen hafta ben grip oldum. Hem anne sütü hem de mama alıyor,hasta olduğum sürece ne kadar yaklaşmamaya çalışsam da mecburen emzirdim ve ilgilenmek durumunda kaldım. Fakat dün gece üst üste hapşırmaya ve öksürmeye başladı. Sonra gözlerinden yaş geldi, zor uyudu garibim. Sabaha kadar genzi tıkandı,sürekli burnunu aspiratorle temizledik ama sabah da hafif ateşle kalktı. Eşim doktor fakat ilaç vermek istemiyor. Ne yapacağımı bilemiyorum,şuan uyuyor. Beslenmesinde sorun da yok. Başına gelen var mı? Varsa bana tavsiyede bulunabilir misiniz?