Arkadaşlar o kadar kötü durumdayım ki bebeğim hiç bir şekilde biberondan mama yemek istemiyor. Yeni doğduğunda küvez sürecimiz olduğundan beni de emmedi ilk günden beri.. Şuan da biberon ağzına değdiği an kıyamet kopuyor, ağlıyor ,bağırıyor ne yapacağımı bilmiyorum.Bu ay ki izlemde 400 gr almıştı benim durumumu yaşayanlar var mı? Herşey 4. Ay aşısını. Vurulduktan sonra oldu.