Deletedmom_63 o zaman niye travel alıyorsunuz ki
Ben yenidoğan doneminde bile kabin sistem kullandim bunlar hiç kullanışlı değil
Çok yer kapliyo ve çok hantal
Yaşına helmeden herkes satip baston aliyo
Ama ben direk kabin aldim bence bastona bile gerek yok gayet hafif tamamen de yatıyor yenidoğan dönemi için
Hemde katlanıp küçük oluyor tavsiye ederim