Sizi cok iyi anliyorum. Bebegim 40 gun boyunca emmedi, doktorlar ebeler cenesi gucsuz dedi gecistirdi. Surekli sagip sadece anne sutu verdim. 2 saatte bi gece gunduz demeden sagdim. Lansonoh biberonla verdim. 41.gunde zorla emmeye alistirdim. Biberon konusunda meme biberon kariskligi yasamadm hala biberonla su ya da meyvesuyu falan veriyorum. Geri yaslanarak emzirin diyolat tazyik icin. ya da kasik biberonlar var ya da enjektor. Ama mutlaka elinizden geldigince anne sutu.