Hanımlar ablamın oğlu bir yaşına girecek. Bebek doğduğundan beri ağlıyor kolik bir bebek burayı biliyoruz ama büyüdü artık ilk zamanlara göre yani. Dişi de çıktı üst diş için zorlanıyor ama sadece diş değil durduk yere ağlama krizleri ablam bezdi artık annemlere gidecek bir kaç günlüğüne biraz dinlenmek için. Neden böyle bu bebek sizce hocaya fln da götürecekler belki biraz sakinleşir diye. Sağlık açısınından bir sıkıntı yok çok şükür bütün tetkik her şey yapıldı. Ama ablam a her şey zehir oluyor asla toplum içine gidemiyor Kalabalık yerlere fln hep zehir oluyor ona